don't worry be yonce

10/16/2015 karyn.pl 19 Comments

Brr. Ostatnio pogoda jest okropna już od kilku dni leje:/ eh Nie mam kiedy robić zdjęć, najpierw praca, potem siłownia i gdy już wracam jest ciemno :/ masakra w weekend postaram się coś nadrobić, dziś chciałam wam pokazać kilka kolejnych rzeczy ze sklepu dresslink . Tym razem zaszalałam i wybrałam dla siebie spódnice z frędzlami i bluzkę z fajnym nadrukiem. Oczywiście do paczki dobrałam okulary<3. Piszcie co myślicie buziak
spódnica - klik || bluzka - klik || okulary - klik

spódnica - klik || bluzka - klik || okulary - klik

  spódnica - klik || bluzka - klik || okulary - klik
   

19 komentarzy:

  1. A mnie, to się ten futrzak podoba!
    I botki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja jest po prostu genialna, strzał w 10!
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz jak piękny kolorowy ptak! :)
    buziaki, Monia

    OdpowiedzUsuń
  4. Futerko jest cudne !... cała stylizacja bardzo fajna :)..i ta spódnica ahhh:) A. :)

    PS. My mamy bloga od niedawna, ale zajrzyj;) jeśli Ci się spodoba dołącz do witryny obserwatorzy :)

    http://glamorous6.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Botki i futrzak wymiatają !!!
    http://myblackandwhitefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja (jak zawsze) nieziemska! Jesteś jedną z tych niewielu osób, które potrafią tak szaleć z modą. tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki jest sposób płatności za zakupy z tej strony?

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapeczka jest boska i te buty! Zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń